lunedì 16 luglio 2007

A fugassa

Opera leiteaia in zeneise de Vito Elio Petrucci dedica a a fugassa zeneise.


A fugassa
di Vito Elio Petrucci
Mi son sentimentale finn-a in fondoe fasso l'ojo comme a papé de strassa;son innamuou de Zena, ciù do mondo,ma ho un ballin in ta testa: o l'é a fugassa.
"E' più forte di me", mi me-o confesso!
Scioa, co-o crocco e co-a sà a man bassa ...l'oexin ben vunto, o mezo bello spesso.
O mae Micché a l'é lé: Santa Fugassa.
O mà o m'incanta, o segge bollezumme,faet de moixi o ciatto pe-a bonassa;anche se a votte o sà de refrescumme(a spussa dell'erzillio), ma a fugassa!
"Il grattacielo? è bello da vedere";e De Ferrari? 'na gran bella ciassa;Suaja, Cannetto, Righi, Belvedere ...(a spussa dell'erzillio), ma a fugassa!
Me l'asseunno de neutte e poi m'adescioche perdo e bave comme 'na lumassa.
Chi ha coraggio me digghe che son nescio,mi ghe diggo de scì ... e tetto fugassa.
"E vi dirò di più, fo paragoni"con l'amigo do tacco ch'o strombassa,quello ch'o fa le pizza e i cannelloni.
Duxento pizze no fan 'na fugassa.
E se diggo fugassa e diggo tutte,no fasso distinsion tra magra e grassa,co-o formaggio, co-a çioula: Bocche mutte!
Pe mì và tutto ben, s'a l'é fugassa.
Dommo a Milan, Venezia con San Marco,Lanterna a Zena, Savonn-a a Campanassa,San Remmo o zeugo, a Spezza l'Arsenàe mi in scio stemma veuggio 'na fugassa.
Mi son sentimentale, me commeuvos'à l'é co-a çioula, e brindo con vinassasa l'ha o formaggio, e me ghe perdo appreuvo ...all'amiga, a compagna, a tì: fugassa

Nessun commento: